Första vägningen på 10 veckor.

Jag vägde mig i morse. Den första morgonvägningen jag gjort sen D-dagen. Dagen då jag skulle ha nått mitt mål att gå ner från 66.6 kg till 57 kg. Jag lyckades nästan då jag bara hade 0.6 kg kvar till 57-strecket. Jag var nöjd. Absolut.
 
Idag väger jag 58.2 kg. Jag har alltså inte gått upp mer än 0.6 kg, vilket är en piss i sjön enligt mig. Jag har fått betydligt mycket mer muskler i armarna, medan jag känner hur magen, stuss och lår börjar säcka ihop igen. Inte mycket men tillräckligt för att jag ska känna av det.
 
Jag var ju faktiskt riktigt hård när de här efter-bilderna togs. Så nu ska jag bara vänta ut den där skiten jag har i lungorna sen blir det att börja träna. Jag vill inte förvandlas till en påse skit igen. Jag vill vara vältränad. Sen om jag går upp i vikt när jag börjar träna - det ger jag blanka fan i.
 
Jag har deffat färdigt - nu ska det byggas (lagom mycket) muskler!

Kommentera här: