In-på-bara-magen bilder var det visst utlovat.

Och det man lovar det håller man. Iallafall jag försöker göra det i den mån det går. I torsdags förra veckan fick jag ett ryck, dagen innan löning si så där, och tog en kvällstur till gymmet. Ja, ni läste rätt. Första och enda gången på 4 eller 5 veckor som jag är på gymmet och jag gör det 5 dagar innan dead line. Bättre än inget - right? Besöket varade i 30 minuter och jag hann då ta en in-på-bara-magen bild.
Så här har ni det. Duger det?
Jag är nöjd (men tänker ta tag i träningen igen) och dagens vikt stannade på 57.6 kg.


Kommentarer:

1 Maria:

Du ska vara supernöjd! Det finns hopp alltså. Själv går jag fortf runt och dras med grav mage. :/ hoppas på bättring i höst!!

2 Yohanna:

jättebra jobbat, en riktigt lång bit på väg!!!!!

3 Linda:

Klart du kan vara nöjd med det resultatet! Bra jobbat ju! :-)

4 Bea:

Duktiga du :))

Hur mkt har du minskat sammanlagt i både mått & vikt nu?

Kram

5 Anne svarar...:

Alla

Tack så mycket allihop :) Jag känner mig jätte nöjd och ännu mer pepp på att fortsätta med träningen och rätt kost. :)



Bea

Jag har gått ner 9 kg sen 1 januari och minskat ungefär 15 cm på midja, mage, höft och stuss och 10 cm under bröst och på låren. :)

Kram

6 Sara:

Wow vilken galen skillnad ;) Du måste kämpat som en tok, helt otroligt ju! Med den där kroppen kan du springa i bikini hela sommaren ;)

Svar: Ja, när man ser det på bild så där så se jag ju själv också att skillnaden är gigantisk. Men i mitt huvud så ser jag fortfarande ut som på bilden till vänster. Det där sjuka tänkandet.
Nu ska jag bara komma igång med vardagsmotionen igen så är jag nöjd :D
Enna

Kommentera här: