Pusslar och måttar.

 
Det skulle egentligen ha vankats 90-årsfest (40 år + 50 år) idag, men Hampus har tydligen gått och blivit förkyld så han och jag fick snällt stanna hemma istället. Om det är en riktigt förkylning eller om det beror på att han verkar ha fått i sig ganska stora mängder mölk (något som även påverkar hans polyper) och har utslag över magen, det vet jag inte. Täppt är han iallafall och näsan rinner som en kran.
 
Men jag känner mig väldigt nöjd med kvällens upplägg. Medan sambon är på fest och med största sannolikhet kommer vara bakis imorgon, så sitter jag med datorn i knät och scannar webben efter lite ny inredning. Det blir man minsann inte bakfull av. Sakta men säkert så pusslar jag ihop lite nytt till lägenheten. Saker som bildar en helhet och som, förhoppningsvis, får det stora rummet att bli indelat i sektioner - utan väggar.
 
Det blir nog bra detta ska ni se.

Kommentera här: