Ha inte på dig nya kläder då du ska måla.

Medan polisen letar efter den som sköt efter en man vid stationen här i Hultsfred idag, så pysslar jag lite igen. Det blir lätt så när Danne jobbar och ingen trollunge är vaken. Rastlöshet har jag hört att det kallas. Ikväll har jag fått nått gjort som jag inte hade med på den där listan, men som jag tänkt att göra väldigt länge. Resultatet får ni se imorgon.
 
Tydligen så var jag så rastlös att jag inte ens hade en tanke på att byta kläder, utan stod och målade i de nya kläderna som jag fyndade på H&M rean. Visste ni att jag älskar REA? Klart att ni vet det om ni hängt med i den här bloggen. Jag hade tur iaf och lyckades att inte skvätta ner de nya kläderna med blå färg. Skickligt.
 
Btw; någon som vet om det kommer nån mer Lars Kepler bok?
Det kan väl för fan inte sluta så som det gjorde i "Sandmannen"?!
Kan det...?
 
 
 

Kommentera här: