Snodde ihop en krans av murgröna.

 
Jag har gjort en lista. En lista på pyssel jag har tänkt att göra men aldrig gjort. Eller saker som jag tänkt göra om eller kommit på nu under de senaste veckorna att jag nog skulle vilja göra. Listan innehåller 15 punkter och bara idag har jag lyckats bocka av 2. Ett av pysslen på listan ser ni på bilden ovan.
 
Jag hade några avklippta murgrönor som jag låtit stå i vatten ett tag för att de skulle få rötter. Tanken var att jag skulle sätta ut dom i en av krukorna på baksidan. Men jag var lite rastlös, och det sög i pysseltarmen, så jag snodde ihop en krans av ståltråd istället och virade dom runt den. Blev helt ok för att vara första gången jag ger mig på nått sånt.
 
Ljushållaren till vänster är förövrigt ett av loppisfynden från förra veckan.
Den har inte hittat sin rätta plats än, och inget klotljus har den fått heller, men jag gillar den.
 

Kommentera här: