Elias rum - före/efter

 
Bättre sent än aldrig. Rummet där Elias nu har sitt rum gjordes färdigt för 2-3 månader sen bara att jag inte fått fingrarna ur och visa det. Blir lätt så när man har mycket annat omkring sig som skolarbeten och att få undan all bråte som jag drog med mig hit i flytten. Fattar inte varför jag envisas med att behålla saker som enbart har ett personligt värde för mig men som inte är till någon som helst nytta egentligen. Är det fler som gör så? Varför?
 
Hur som helst; vi började med att fixa till Elias rum eftersom vi kände att han var den som först och främst skulle behöva något eget som han kunde kalla sitt. Så det här rummet gjorde Micke färdigt redan innan vi flyttade hit. Elias har själv fått välja tapeter och nog gjorde han ett bra val alltid.
 
 
 

Kommentera här: