Krackelerad.

Nyårskvällen blev bättre än vad jag först trodde att den skulle bli. Jag hade blivit tillfrågad av både Emilia, Johanna och mamma om jag ville fira med dom men runt kl 13 fick jag ett annat erbjudande som jag nappade på. Så det slutade med att jag åt exotiskbricka och pannacotta tillsammans med ett gäng på 30 personer, till 95% bestående av killar. En bra kväll trots att jag var intill döden trött efter att enbart ha sovit 6 h den natten. Tolvslaget firades hemma hos mamsen och sen bäddade jag ner mig och Hampus i deras gästsäng och sov som ett litet barn. I ytterligare 6 h.



Dock så började det nya året med att Hampus råkade knuffa ner min iPhone från armstödet på fåtöljen vilket resulterade i att Elias ansikte gått i typ 1000 bitar. MEN när jag kollade min garanti så visade det sig att den inte går ut förrän den 15/1. Tur i oturen? Nu tänker jag hiva ut granen i förrådet och plocka undan julen. Det blev ju ändå ingen jul i år. Den kommer nog runt midsommar.

Kommentarer:

1 Susanna:

Vilken tur med garantin! Själv knuste jag min skärm ca en månad efter att garantin gick ut :P Typiskt min tur :P

Kommentera här: