Bloggen är inte prio.1 här inte.

Jag ligger inte på latsidan, det kan jag inte påstå, men bloggandet hamnar liksom lite i skymundan just nu. Terminens första tenta i skolan gjordes i går och nu kan jag släppa pressen och stressen som den bidrog med. Känns som att jag kan ha blivit godkänd iallafall och det skulle jag vara mer än nöjd med.
 
När jag bloggade för 3 veckor sen så sa jag att jag skulle återkomma med ett inlägg om hur det gick när vi hade mini-seans här hemma då jag fyllde 30. Det inlägget får jag ta en annan dag. Jag sa även att jag skulle visa lite inredningsbilder och tänkte att det kan jag ju ta och fylla ut det här inlägget med lite.
 
Håll till godo:
30-årspresent från Johanna & Emma.
 
Nått blomsterarrangemang jag slängde ihop för att det såg så tomt ut i hallen.
 
En gungstol som jag fyndade på Stegen för 200:-
 
Soffbordet har bytts ut mot en kabeltrumma.
 
I kabeltrumman bor Nils Karlsson pyssling.
Och alla vet väl vad som händer om man trycker på spiken och säger "Kille-Vippen"?
 
Ny byrå i sovrummet och de fina ljusstakarna som jag fick av Linda när jag fyllde 30.
 
Ny überskön säng. Har dock inte kommit på hur det ska se ut ovanpå huvudgaveln...
 
Ny matsalsmöbel.
Bara Hampus stol som ska få sig en omgång med målarfärg.
 
Förövrigt så känner jag mig förbannat lycklig. Jag mår bra. Barnen mår bra. Exet och jag har en väldigt bra fungerande kontakt och framförallt - vänskap. Och det-där-mediumet som var här på min 30-årsmiddag;
 
Ho' hade nog minsann inte fel på en enda punkt ho'...

Kommentarer:

1 Anonym:

Tatuerade inte du och ditt ex in förlovningsringar? Hur tänker ni kring de nu? Ska ni ta bort de eller behålla? Ångrar du det? Kram

Kommentera här: