Mini semester.

Tredje gången på 6½ månad som vi tar in på hotell - tillsammans. Fjärde gången för mig under samma tid. Det är nästan så att jag har fördubblat mina hotellbesök under min totala livslängd på de här månaderna. Det känns helt ok. Att lyxa till det lite mitt i vardagen. Mini semester.
 
Mitt batteri på IPhonen tog slut efter 1 h inne på Liseberg, detta pga att min äldsta trollunge tycks vara en nörd när det handlar om att titta på Minecraft videos på youtube, så några bilder därifrån blev det inte. Men alla parter var iallafall nöjda med den lilla semestern och mini-syrran, som åkte både Helix och Balder, var helt upprymd över den färden.
 
Snart är det dags för vardag igen. Redan imorgon börjar Elias i tredje klass och nästa vecka sätter mitt andra, och sista år, på Behandlingspedagogutbildningen igång. Fasen vad fort det har gått. Känns inte som att det var så länge sen som jag fick hem antagningsbeskedet och det känns som om det var igår jag fick upp en "liten" bebis på bröstet.

Kommentera här: