6 månader. 15 638 400 sekunder.

 
"Sen den sekund jag la mig i din famn och lät dig stryka mig över ryggen, sen den sekund då du halvt petade ut mitt öga med din näsa – sen den sekunden fanns ingen återvändo. Att bli ihop med dig var som att gå in genom en dörr, stänga den efter sig, låsa och kasta nyckeln. Då vi låg där minns jag hur jag tänkte att det aldrig skulle bli som förut. Oavsett vad som skulle hända med oss var det för sent för att backa och få det obetydligt. Sen den sekunden blev du en av de viktigaste människorna i mitt liv. Någon jag aldrig skulle kunna glömma, en del av mig."

Trots att vi i början fick gå igenom ganska många prövningar så visade det sig att dessa prövningar bara gjorde oss starkare och att vi inte skulle låta dom sära på oss. Det var meningen att det skulle vara du och jag. Jag önskar och tror verkligen; att om vi klarade oss igenom dessa prövningar så ska vi nog klara av de som kan komma i vår väg i framtiden. Månader kan bli till år. Så länge vi står enade och aldrig glömmer bort hur mycket vi har klarat av tillsammans innan.

Du & Jag. ♥

 

Kommentera här: