it's been awhile.

Är som vanligt svindålig på att skriva nått här. Kanske blir jag bättre på det, kanske inte. Det är så när man har så mycket annat man vill göra. Bra saker. Den här veckan har dock inte bestått av så mycket bra saker. Elias blev febrig i söndagskväll och febern har sen dess legat omkring 39.2-39.7°.
Hög feber på dagarna och sen feberyra + floder av näsblod på nätterna. Jag behöver inte säga att jag tycker så fruktansvärt synd om honom va? Idag är han iallafall betydligt mycket piggare och det ser ut som att det kommer bli skola för honom imorgon. Jag hade tänkt bege mig tillbaka till skolan jag också men tydligen så är vi "lediga" imorgon och på fredag och kommer bara att ha en hemuppgift som vi ska göra.
 
Jag kanske behöver några extra dagar hemma iofs.
Man blir ganska sliten av att oroa sig så mycket på nätterna att man inte kan sova.
 

Kommentera här: