No more newbie.

Igår var jag på min första Mary Kay-visning någonsin. Eller säger man visning? Demonstration? Party? Äh, jag drog med mig Annso, åkte hem till syrran för att prova smink och hudvårdsprodukter som Cilla hade med sig och berättade om. Eftersom jag var newbie så gick jag bara dit med inställningen om att det skulle vara ett dyrt märke och jag hade inga direkta planer på att köpa nått.
 
Så här i efterhand så kan jag säga att jag inte tycker att det är så jävla mycket dyrare än andra märken egentligen. Att man blir len som en babystjärt i ansiktet av hudvårdsprodukterna och att make-upen verkligen, verkligen, V E R K L I G E N gör sitt jobb gör det ju inte direkt lättare att inte köpa nått.
 
Så ja; jag gjorde visst ett bidrag till M.K iallafall.
Because I'm worth it!
 

Kommentarer:

1 Cilla:

Det blev ju en supertrevlig klass och ni blev så himla fina! Och vad roligt att du gillade produkterna. Det är verkligen tack vare produkterna som jag började med Mary Kay ;) Kram på dig!

Svar: Ja, det var verkligen jätteroligt måste jag erkänna och produkterna som jag innan varit skeptisk mot var ju hur bra som helst :DTack än en gång för en jättebra och trevlig kväll, Cilla :)
Kramar
Anne Johansson

2 Hanna:

Va snygg du är i lugg! :)

Svar: Tack så mycket, Hanna! :D
Anne Johansson

Kommentera här: