Vill ha fredag nu.

När andra antagligen längtar till fredag för att de är lediga och kanske har tänkt att festa till det lite, så längtar jag till fredag för att bara ta det lugnt MEN framför allt för att min stora trollunge kommer hit då.
 
Det är onsdag idag och av någon konstig anledning så är det på onsdagarna som jag börjar sakna honom som allra mest, då han inte är här. Ja, jag saknar honom de andra dagarna också men det är nått speciellt som sätter igång och petar på mammahjärtat just på onsdagar. Samma petande som jag känner den helgen när han just har åkt.
 
När man dessutom får ett sms från ovannämnda där han skriver ett hjärta följt av "jag saknar dig mamma" så brister mammahjärtat lite i en si så där 1000 bitar. Det gör det.
 
Låt det för fan bli fredag snart så att jag kan få bli hel för ett litet tag!

Kommentarer:

1 Sara:

Ja det går ju verkligen inte att ta miste på att det är din son det där inte. Munnen och ögonen är ju kopior av dina.
Och då vet jag ändå vem hans far är och jag måste säga att "trollungen" bara blir mer och mer lik dig.
Fin kille! =)

Svar: Tack så mycket Sara :D
Anne Johansson

Kommentera här: