Nära döden men ändå hel.

Jodå, jag lever fortfarande men det börjar gå utför känns det som. Jag har en förkylning som väl bryter ut med full kraft vilken dag som helst. Ont i kroppen, i halsen och täppt i näsan. Känner hur det liksom börjar vandra ner mot lungorna också och det bådar inte gott.
 
Envis som jag är så tänker jag inte ge upp utan en kamp. Men skulle ni hitta mig liggande i någon soffa någonstans så kan ni väl vara snälla och placera mig i framstupa sidoläge så att jag får luft åtminstone? Efter det kan ni fixa lite varmt vatten och en handduk så ska det nog bli bra sen.
 
Förutom influensa-varningen så är det en bra dag idag. Veckan med stora trollungen börjar nu och jag behöver inte sakna ihjäl mig efter honom så mycket som annars. Hur underbart? Helt sjukt jävla underbart ska jag säga er!
 

Kommentera här: