Koma-läge på saknaden. Men bättre det än död.

 
Titta! Den här skönheten stod och väntade på mig ute på altanen när jag kom hem från LIA:n idag. Eller just nu ser den inte mycket ut för världen men med lite färg och pill så kommer den bli asläcker ska ni se. Antar att ni redan har era misstankar om vad den ska användas till, men jag tänker att ni ändå vill se det färdiga resultatet då den är så supersnygg som det är tänkt att den ska bli?
 
Jag åkte förbi familjeföretaget på vägen hem, just för att hämta upp ovannämnda skönhet, men då hade papsen och min kusin redan varit och lastat av den hos mig. I förbifarten så nämnde jag att jag letar efter ett lite mindre galler av något slag, och se - det stod ett i precis lagom storlek bakom en maskin där inne som jag kunde ta. Är min pappa great or what?! ♥
 
När jag kom hem så väntade nästa grej på mig. Förutom kabeltrumman då. Ett paket från Slöjd Detaljer med massa roligt pyssel i. Jag antar att ni vet vad jag kommer att ha för mig under min lediga helg? Jag kommer inte sitta sysslolös iallafall. Kanondag på praktiken dessutom + att den yngsta trollungen varit på strålande humör hela eftermiddagen/kvällen.
 
Någon högre makt som tyckte att jag förtjänade massa positivitet idag för att på så sätt slippa sakna ihjäl mig efter min stora trollunge som åkte till sin pappa direkt efter skolan idag? Nu är det mer koma-läge på saknandet. Karma kanske det kallas? Eller nått?
 
Tack som fan, hur som helst.
 

Kommentera här: