Det blir som det blir, när det inte blev som det skulle.

Det blev ju precis som jag trodde. Varför har jag nästan alltid den förmångan att ha rätt i mina aningar - oavsett vad det gäller och hur mycket man än försöker skjuta det i från sig? Varför . Varför . Varför?! Det lär jag väl inte få nått svar på, men genomförkyld är jag iallafall.
 
Känns inte bra alls att ha missat två dagar på LIA:n, jag trivs så jävla bra där, men å-andra-sidan så hade jag nog inte varit så funktionsduglig där i detta skick. Hoppas på att jag kan vara på plats i morgon iallafall. Någon som har nått tips på en dunderkur som funkar mot feber, halsont och rinnande näsa? Säg till i så fall.
 
Jag har hur som helst inte tråkigt här hemma.
Mina trollungar gör sitt bästa för att underhålla och sysselsätta mig på bästa sätt.
 

Kommentarer:

1 Tove:

Längesen jag kikade in här men ville bara säga att dina små knoddar bara blir sötare och sötare. Och så är du rätt så bra på att pyssla med. Och fynda fina glas på loppisar. :)

Svar: Välkommen tillbaka hit Tove och tack så mycket! :)
Btw; dina töser är riktigt söta de också. Vi tycks ha lyckats bra med våra små :)
Anne Johansson

Kommentera här: