Bara jag bottnar så ska det nog bli bra.

Nu har det gått en vecka igen utan att jag kluddrat ner minsta lilla ord här i bloggen. Anledningen? Jag har varken haft tid eller lust. Jag vill ju inte att den här bloggen ska bestå utav massa inlägg av ordbajseri som "Idag vaknade jag runt kl 6, satte på kaffebryggaren och väckte barnen." Jag vill att det ska vara mer än så. Lite djupare. Men tillräckligt djupt för att jag själv ska bottna. Hänger ni med?
 
Detta blir väl kanske lite av ett sånt inlägg iallafall men det får ni ta. Har inte så mycket att dela med mig av då jag började på min praktik i måndags (som jag förövrigt trivs väldigt bra på) och att resterande tid gått åt till att riktigt suga åt mig av alla tillfällen jag fått till att hänga med mina trollungar. Men jag ville väl mest bara säga att jag lever och har hälsan.
 
Dessutom så borde ni besöka fiket i Hultsfred centrum. Elias och jag gjorde det nu i veckan och jävlar i min låda vilka goda morotskakor de har där! Bara ett litet tips. Ett annat tips är att det ligger uppe ännu mer på min tradera sida nu. Take a glutt!

Kommentera här: