Jävlar vad jag har lyckats bra med mina barn.

 
Hade jorden varit platt så skulle jag kunna ge mig fan på att vi minsann har målat hela världen (lilla mamma) här hemma idag. Först var det Hampus och jag som målade teckningar till Tomten, och jag själv roffade åt mig några som ska ramas in framöver. Sen kom mamma/mormor hit, och lämnade av min saknade Trollunge som sov där i natt, och då var det hennes tur att dras in i målandet.
 
Ja, jag vet precis vad Hampus ska få i julklapp detta år. Endel av paketen iallafall. Han måste ha ärvt mina pyssel-gener rakt av. Bara så där. Det gillas. Hoppas att han kommer med några briljanta idéer som vi kan styra ihop om några år. Elias vet jag också precis vad vissa av hans paket ska innehålla. Den killen har ärvt mitt intresse för musik och även min musiksmak tycks det som. Herre Guuuuuud vad jag har lyckats bra med mina barn.
 
En som drar på stereon på högsta volym medan jag och den andra pysslar.

Kommentera här: