Det är bäst att passa på då barnen inte är hemma.

 
Jag har legat och solat mest hela dagen idag. Hampus var iväg med sin farmor, faster och kusin, Elias var ute och lekte med sina kompisar och sprang förbi och sprutade vatten på mig nån gång då och då (snällt av han att tänka på att jag behövde svalkas av emellanåt) så jag tänkte att det var likabra att passa på att suga åt mig av solen då jag kunde.
 
Och sög åt mig gjorde jag verkligen. Fy vilken ful bränna det blev av att använda olika överdelar. Men det är sånt man får ta. Bild på den kanske ni får imorgon för då ska det tydligen regna utav bara fan och då kan det behövas lite bilder på fula solbrännor. För att pigga upp i regnrusket, menar jag.
 
Gått in mina nya löparskor har jag också gjort. Man måste ju börja någonstans och att ge mig på löpning det första jag gör, när kroppen är så nedsatt av all jävla sjukdom det här halvåret, skulle vara ganska korkat av mig. Men skorna var dyra så nu ska här bannemig ut och promeneras - för att sedan börja springas.
 
 

Kommentera här: