Det var den semestern det.

Jag har tydligen gått och blivit med jobb igen. Det var då fan vad jag var het på arbetsmarknaden helt plötsligt när det ska till att utbilda sig i höst. Jaja, jag anser att jag har semester iallafall då jag kommer att jobba i genomsnitt 3 dagar/vecka i 6 veckor och är sen ledig sista veckan innan skolan börjar.
 
Jag hann bara skriva in mig på arbetsförmedlingen igår och senare på kvällen så ringde telefonen, jag fick komma på intervju idag och i morgon börjar jag jobba. Andra gången, sen jag först kom i kontakt med arbetsförmedlingen (2004), som de hjälper mig att hitta jobb. Och då har dessa två gånger varit i år. Vad blir dom siffrorna i deras statistik?
 
Jaja, jag tackar och tar emot.
Jag är inte så bra på att bara sitta hemma och rulla tummarna ialllafall.

Kommentera här: