It was an emergency.

Jag rökte en cigarett igår kväll. Efter 17,5 veckor så rökte jag, inte bara ett bloss - utan en hel cigg. Jag har ont i halsen idag... Det bokstavligt talat rök om min nödfallscigarett. Den från asken som jag köpte när vi var i Turkiet och som jag har sparat sen dess.
 
Sparat sedan den 29 september - 2012. Den har klarat sig undan 3 dödsfall men igår så gick det bara inte att låta den vara. Som David sa "Jag tycker att du ska ta den för det här är väl ett nödfall om något..?!". Och det håller jag med honom om. Men; ni kan vara lugna (speciellt du mamma) - Jag tänker I N T E göra det till en vana !

Kommentarer:

1 Veronica Jakobsson:

Åh jag blir nästan sugen nu.... Jag har hållt upp länge, men nu är jag gravid och tanken är att jag inte ska börja igen! Men ibland är jag sugen!

Svar: Nej, det är inte värt att börja igen. Och framförallt inte nu när du är gravid! Men suget ja, det kommer man nog märka av lite till och från :S
Anne Johansson

Kommentera här: