Hitt' på nått.

Vad handfallen man blir när man helt plötsligt inte har någon tid att hålla, inga barn att passa på och ingenting att plocka med hemma. Ingen disk som behöver diskas, ingen tvätt som behöver tvättas - ingenting. Hampus är på dagis och hämtas av Danne för lite pappatid i eftermiddag och Elias är hos sin pappa.
 
Min autopilot har helt gått in på att vara ensamstående mamma så nu när Hampus inte kommer hit förrän senare i eftermiddag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är vid sånna här tillfällen som jag egentligen skulle passa på att åka och träna, eller göra andra saker som är lite svårare att få tid till när man har en liten kille (eller två) att ensam ta hand om. Men vet ni vad:

Jag tänke bara va och ha lite Anne-tid.
Det är rätt gött det också.

Kommentarer:

1 Marie:

Kan vara svårt att få ro att bara sitta/vara när man är van vid att önska att man hade åtta armar.

Svar: Ja, ibland så. Men det kan behövas det med ibland.
Anne Johansson

Kommentera här: