Back to school.

 
Dags att börja plugga lite igen. Kan inte gå hemma och glo hela dagarna. Nog för att jag får mycket gjort när det kommer till inredning och att det är städat hela tiden, men hur kul är det i längden? Jag vill göra nått. Använda hjärnan. Så idag var jag och skrev in mig för att börja plugga på distans.
 
Redan på måndag börjar första kursen och veckan efter det så börjar nästa. Tanken är att jag ska plugga upp de 250p som jag ligger efter med för att sedan kunna söka vidareutbildning till hösten. Jag är helt inställd på det och jag tror att det kommer att bli tok-bra!
 
Det enda negativa är att böckerna kostar så sjukt mycket. Kollade om de fanns att låna på biblioteket men det fanns förstås inte. Skulle jag beställa dom genom NTI:s hemsida så skulle de jag behöver till de första 2 kurserna (det ska även bli en tredje) gå på 1615:-. Sjukt mycket för några böcker som man ska använda i högst 10 veckor. Men då fick jag för mig att jag skulle kolla Tradera istället och se - där hittade jag alla tre böckerna för endast 861:- totalt. Som hittat!

Kommentarer:

1 Maria:

Går det inte att fjärrlåna böckerna? Det gör jag om de inte finns inne i hfred :)

Svar: Det sa de inget om...? :S Men tack för tipset! Det ska jag absolut kolla upp :D
Anne Johansson

Kommentera här: