Nu blir det rutiner igen.

Den här bilden skickade Elias pappa till mig igår morse. Elias första skoldag efter det här sommarlovet. Vår lilla kille börjar redan i 2:an. Bara 10 år kvar i skolan (om han inte väljer att läsa vidare) och tills han fyller 18. Om tiden hittills gått så otroligt fort, hur fort kommer det då inte gå tills man står där och väntar på att han ska springa ut från skolan på sin studentdag?
 
Idag var det Hampus tur att komma tillbaka till dagis. Han har som sagt blivit så fruktansvärt mammig de här 6 veckorna som han varit borta från dagis så han ville inte riktigt släppa taget om min hals då det var dags för mig att gå. Men hans fröknar är så jävla bra, rent utsagt, och har sån bra hand med barnen så det gick ju lätt som en plätt bara hans uppmärksamhet hade vänts bort från mig.
 
På måndag är det min tur att börja skolan.
Spännande!

Kommentera här: