May the force be with her.

 
Idag gjorde jag något som jag inte gjort på många, många år. När vi var på kalas för mini-syrran, som fyllde 10 i torsdags, så passade jag även på att lämna över lite av min tvätt hos mamsen. Det är nämligen så förstår ni att har man småbarn så får man liksom räkna med att det blir fläckar på kläderna lite då och då. Det är sånt man får ta.
 
Men kombinationen småbarn med kladdiga fingrar + färgglada byxor är ingen bra kombo. Och som ni läst tidigare så är jag inget stort fan av Vanish - fläckborttagning heller. Eller så fattar jag bara inte hur jag ska göra, vad vet jag. Fläckarna försvinner inte iallafall hur jag än bär mig åt. Men min mamma brukar vara bra på det mesta så jag lämnade helt enkelt över problemet till henne idag.
 
May the force be with her.

Kommentera här: