Obeskrivlig smärta.

Jag dör snart. Bokstavligt talat. Jag har inte kunnat äta och knappt dricka sen i måndags pga att jag fått nått skit i munnen som gör asont. Förkylningsblåsor sa läkaren, något jag aldrig haft innan och inte tycker jag att det borde göra så här ont. En blåsa hit eller dit har jag väl haft nån gång, men då har det bara varit att ta hål på den och sen var den saken ur världen.
 
Men hur lätt är det att sticka hål på blåsor i halsen?! Inte det lättaste kan jag lova er. Så svårt att jag inte ens har försökt då jag inte vill riskera att den lilla mat jag lyckats få i mig ska komma upp igen. Vi får väl se om jag övelever helgen. Gå ner några kilo kommer får jag nog räkna med att göra iallafall. Åh, jag vill äta!
 
Så fort jag blir fri från detta blir det kinamat för min del!

Kommentera här: