Kanske kommer det en magbild iallafall.

Den 1 februari så började jag och Johanna att träna. Innan hade vi båda bara minskat på kolhydraterna i våra middagar och även börjat gå lite promenader. Den 1/2-12 tog vi även före-bilder på våra magar. Inte förebilder som i någon att se upp till, före-bilder som i så här såg vi ut från början.

Igår så hade vi 4 veckors jubileum på gymmet och vi tog nya bilder, in på bara skinnet. Det första vi båda gjorde då vi kom hem var att slänga in bilderna på datorn och jämföra dom med de vi tog för 1 månad sen. Jävlar vilken skillnad! Fortsätter vi att slimma oss så här så kommer vi inte behöva skämmas på stranden i år inte. Då Danne tittade på mina bilder så var det första han sa: "Fan vad dina magmuskler syns!" och jag kan inte göra annat än att hålla med honom.

Jag antar att några centimetrar hit eller dit
faktiskt gör större skillnad än vad man kan tro. Och kanske kommer det komma en magbild eller flera inom någon månad. Vem vet? Inte du. Vem vet? Inte jag. Men visst känns det lite som att jag måste visa er resultatet. Right? På 4 veckor har jag minskat:

Kommentera här: