En heldag på Skogslund.



Idag har vi varit ute hos Dannes mamma heeela dagen. Jag tycker om att vara hemma hos henne. Speciellt på sommaren. Det känns så lugnt och så trivs jag så otroligt bra i hennes sällskap. Så skulle jag vilja bo - strax utanför "stan" men ändå så pass nära att man skulle kunna cykla in om man ville. Precis som hemma hos pappa. Tomten, jag önskar mig ett hus, med ett sånt läge i, julklapp. Kan det fixas?

Dannes bror Sonny var där också. Man träffar inte honom så ofta då han bor i Linköping så det var roligt. Hampus somnade nästan i hans famn så fort han hamnade hos honom. Trygghet kallas det. Runt 15 tiden så kom även Bea och hennes lilla Aaron dit efter att ha åkt 32.4 mil (var det rätt Bea?) från Stockholm. Vad stor han börjar bli Plutten. Det känns som att det inte alls var länge sen som han var så här liten och söt och luktade 4-veckors-bebisdoft. Nåja, han är minsann fortfarande söt.
Fast nått kort kunde jag inte ta på kusinerna då de inte satt still nån av dom speciellt länge ♥

Kommentera här: