Första arbetsdagen avklarad.

Jag var iväg och provjobbade lite igår. Eller lite och lite - jag jobbade mellan 15.45 och 00.00 och det är minsann inte lite för någon som inte jobbat sen sista december 2010 (om man bortser från då jag hoppade in och hjälpte till lite). Efter det så har jag "bara" pluggat upp ämnen eller varit mammaledig.

Vad tyckte jag om det då? Ärligt talat så trivdes jag som fisken i vattnet och att de som jobbar där verkar vara hur bra människor som helst (de jag träffat iallafall) sänkte ju verkligen inte helhetsintrycket. Tvärtom. Att jag var helt mör i hela kroppen när jag kom hem fick mig dock att fundera över om jag styrketränar för dåligt. Men det tror jag väl inte va? Bara att musklerna fick jobba på ett sätt de inte är vana vid. Gött!

Hoppas att de vill ha kvar mig ett tag till efter tisdagen (då jag jobbar mitt andra pass).

Kommentera här: