Vad Skulle Du Göra Om Du Vann 50'000:-


Ja, det var ju en bra fråga. Femtiotusen är mycket pengar men samtidigt så kommer man inte speciellt långt med dom. Om man är som mig, och springer på loppisar så fort man får chansen, så räcker det ju en jävla bit men om man t.ex vill lägga handpenning på ett hus så räcker det inte till mer än ett hus för cirka gurka 500'000:-.

Så vad skulle jag göra om jag vann denna summa pengar? Jag fågade Danne samma fråga och han föreslog att vi i så fall skulle köpa upp alla pengarna på lotter för att då vinna ännu mer pengar. Lite bra iofs men jag skulle istället använda pengarna till att köpa en ny (läs: äldre 50/60-tals) soffa. THE soffa. Soffan som jag aldrig lyckas hitta. Soffan som jag skulle göra i princip allt för att få i min ägo. Ja, även om det innebär att jag måste spendera alla 50 tusen för att finna den.


Vad skulle du göra?

Kommentarer:

1 pysseliten:

det skulle gå till ett nytt kök vitt :)

vi har köpt vanliga ribbor på bauhaus oh byggt eget

elementskydd googla runt lite och hitta ett sen gjorde vi ett liknade .

Kommentera här: