Tidiga julklappar till er?

Jag har kommit med i två stycken Buzzador kampanjer och dessa tänkte jag dela med mig av till er. Lite gratis saker och en chans att tjäna lite extrapengar. Detta är alltså presenterna (tidiga julklappar om man vill kalla det för det) som jag pratade om i ett tidigare inlägg.


Det första är Locobase repair.
En mjukgörande kräm som funkar till torr, fnasig eller sprucken hud på händer, fötter, ben, armar och övriga kroppen. En bra komplettering och uppföljning till behandling av eksem med kortisonsalvor. Huden tillförs fett som det normalt skulle ta flera dagar för huden att själv framställa . Normalt räcker det med en insmörjning per dygn.
Innehåller varken parfym, konserveringsmedel eller färgämnen. Fetthalt 63 %.

Denna otroliga salva har jag 8 st i miniformat av (2 har jag redan gett bort). 5g jätte bra salva som jag ger bort till de som först kommenterar detta inlägg och säger att de vill ha en (en tub/person). En salva som enligt denna person även ska funka bra mot hudbristningar.


Den andra presenten kommer från Guldbrev.
Ett erbjudande som ni alla kan ta del av. En väldigt lätt kampanj då det bara är att dyka ner i smyckeskrinet och leta rätt på lite gamla/trasiga armband, ringar och berlocker. Guldbrev betalar 10:- extra per gram guld och det enda man behöver göra är att klicka sig vidare på denna länk.
Har man råkat skicka något som visar sig inte alls vara av guld så kan man i förväg bestämma att man vill att Guldbrev i så fall skickar tillbaka dessa till dig.

Vill du också bli Buzzador och få chansen till fina erbjudanden och lite gratis saker?
Klicka dig vidare på denna länk, fyll i uppgifterna och sen är det bara att vänta på erbjudanden.

Kommentarer:

1 Manuela:

Hej Anne!

Jag skulle gärna testa en tub Repair :)

Jag har för mig att jag för länge sedan registrerade mig på buzzador faktiskt.. men blev nog aldrig något av det där. Men är det något du rekommenderar? Är det mycket man behöver göra för att få test-produkter osv?

:)

2 Lina Hassinen:

Jag vill ha en tub repair, behövs mot mina maltebristningar ;-)

3 Anette:

Å jag skulle vilka ha en tub :) får otäcka förhårdnader på fingrarna när det är kallt ute, skulle verkligen behöva den ;) kram på dig!

Va snällt av dig förresten å bara ge bort! :)

4 Per Post:

Hallå.

Krämen skulle jag nog kunna testa..

För några bullar har jag inte sett av än..haha

5 Frida cus':

jag är intresserad av en tub. =)

6 evelina:

Jag skulle gärna vilja ha en tub! :) gud va gullig du är som ger ut helt gratis!

7 J:

10kr för ett gram guld? Marknadspriset ligger ju runt 400kr .. Låter som en dålig affär...

8 Maria:

Sån skulle jag vilja testa, har hört att de ska vara bra till bebisens hud också :)

9 Paula:

jag är intreeeesseraaaad av en tub :)

10 Paula:

haha eller det behövs inte, men tack ändå! :)

11 MsSophie:

Jag skulle verkligen vilja få en tub, det är den enda salvan som klarar av mina torra händer om vintern. Vore gulligt om du ville ge en till mig :)



/MsSophie

Kommentera här: