. Sömnlös & Semlor .


Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera idag. Det är inte likt mig men så blir det när man inte kan sova om nätterna. Då man vaknar av att man antingen har spysmak i munnen pga surauppstötningar, att man knappt kan vända sig om i sängen och därmed riskerar att få liggsår eller att förvärkarna & sammandragningarna gör sig påminda.

Tror inte att jag lyckades vara så social idag då mamsen, mormor och syster x 2 var här och bjöd på hemmagjorda semlor. Dels detta med att jag inte sover om nätterna + att jag kommit in i en skjut-mig-vad-trött-jag-är period igen (antagligen den sista i denna graviditet) vilket innebär att jag skulle kunna somna stående, pang bom.

Men nu är vi redan inne i v. 30 och snart ska han ut.

Kommentarer:

1 Lellebell:

Vet hur det känns och trötthet kan förstöra en totalt, önskar man kunde ta bort det men men bebisen kommer snart i allafall...

2 Furimmer:

Inte så jättemånga veckor kvar nu :)

3 Caroline Elfrid:

Hej..

Läser din blogg ibland för jag gillar hur du skriver.

Fin mysmage har du med. Ville bara tala om det. :)

Kram.

Kommentera här: