. Payson Rekommenderas .


Jag måste slå ett slag för betalningsfunktionen - Payson. Vet att jag nämnde det lite snabbt i ett annat inägg men då var ämnet något annat och eftersom jag tycker att det är en så bra funktion så vill jag förklara den ytterligare.

Jag använder bl.a mitt Paysonkonto till att betala Traderaräkningar, ta emot betalning för auktioner och att spara mina blogglöner. Det blir som ett separat sparkonto. Och eftersom jag hela tiden får in en liten slant där så behöver jag aldrig ta från mina andra pengar då jag betalar till t.ex Tradera. As bra!

Nu har det även kommit upp en funktion som gäller fakturabetalning. Något som är både säkert och smidigt. Det innebär att då man handlar något från de 3000 e-butiker som erbjuder Payson betalning så kan man enkelt sköta betalningen genom just Payson.

Jag rekommenderar verkligen detta.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Tack för tipset, jag ska kolla upp det där! Jag har det där andra, vad det nu heter.. Känns sådär med det.. Kram

2 Anne svarar...:

Jennifer

Det var så lite så :)

Jag tror du menar paypal? Det har jag också testat någon gång men jag gillade det inte alls. Men payson är verkligen as bra och jag använder det själv flera gånger/vecka på ett eller annat sätt. Super smidigt! :D

Kramar

Kommentera här: