. Ännu Lägre Blodvärde .


Var som sagt på MVC tidigare idag och träffade läkaren. Jag tog några prover och som jag trodde så hade min HB/l nivå sjunkit ännu mer. Förra månaden låg den på 95 nu ligger har den sjunkit till 91. Den ska ligga på 120-160 egentligen så det är fruktansvärt lågt.

Hon sa att hon inte kunde begripa att jag ens orkade stå på benen. Sanningen är ju den att det gör jag väl knappt egentligen men ger man sig bara fan på nått så går det. Att jag dessutom är den mest envisa personen jag känner bidrar väl lite det också.

Jag skulle komma tillbaka för en ny koll om 2 veckor igen och hade det inte gått upp en bit över 100 tills dess så skulle de göra en utredning av mitt blodvärde. Imorgon har jag en tid för den vanliga kollen på MVC. Då blir det att lyssna på hjärta, väga och mäta.

Spännande.

Kommentera här: