. Just My Luck .


Jag skulle ha fattat det redan igår när jag hängde upp gardinerna i vardagsrummet och det visade sig att de var för korta. Eller idag på morgonen då jag fick väcka Hampus för att vi skulle gå. Det var för bra för att vara sant helt enkelt. Jag sa det redan till Marie igår då jag var uppe hos henne:

"Med min tur så kommer han som tingat bordet att hämta det imorgon. Det skulle inte förvåna mig."

Vem tror ni var inne på Stegen och hämtade bordet tidigt i morse?! Jomenvisstserru... De håller egentligen bara tingade, obetalda möbler, en dag och den här kufen har haft det tingat i 2 veckor. T V Å V E C K O R ?! Kunde han inte fått fingrarna ur röven och hämtat det lite tidigare istället för att ge mig falska förhoppningar?

På bilden ovan ser ni det Marie la vantarna på (lucky you).

Kommentera här: