. It's Got To Be So .


Det kan vara så att jag är nått på spåren nu. Jag somnade utan halsbränna och sov hela natten. Med ett litet avbrott då Elias hade mardrömmar runt kl 3 i natt, men då gick jag bara och la mig hos honom i hans bäddsoffa och så slocknade jag där jag med. Vaknade vid halv sju och gick och la mig hos Danne igen.

Var det vaniljyoghurten med bananbitar i
som gjorde susen? Eller den varma mjölken jag drack? Kanske var det att jag åt mer sallad till maten än vad jag brukar? Jag vet inte vilket av det som gjorde att halsbrännan inte infann sig men jag tänker inte riskera att få den igen så detta är en procedur som jag tänker köra med länge.

Men jag tänker ringa läkaren imorgon hur eller hur.

Kommentarer:

1 Furimmer:

vad skönt att du iallafall har fått sova bra en natt. Kan ju vara bra idé att prata med läkare/bm iallafall.

Kommentera här: