. Kyckling, Klyftpotatis & Fetaostsås .


"Alltså, jag tar inte mer mat för att det var jävla gott - jag tar mer för att jag är hungrig."

Det var reaktionen, jag fick från sambon angående dagens impulsmatlagning. Han sa även att det var det bästa jag någonsin lagat. Om jag ska ta det som att jag annars lagar svinäcklig mat och denna var en medelmåtta vet jag inte, men med tanke på att han t.o.m gjorde en matlåda av maten han hade på tallriken men inte orkade äta upp så tror jag att han tyckte att det knullde ordentligt i munnen på honom.

Kommentarer:

1 Fia:

Så mumsigt!

2 Sippe:

Bra jobbat;) Inte illa!!! Fortsätt så och snart får du gärstblogga på min matsafari:D Ugnen verkar skärp till sig efter den där semlehistorien. Hur blev ni kompisar igen? Kram!

3 Anne svarar...:

Fia

As gott! Och super enkelt att göra :)



Sippe

Det skulle vara en ära :D

Ja, jag känner mig riktigt nöjd faktiskt med tanke på att jag har världens sämsta matlagningshuvud + att det var första gången jag gjorde denna.

Vi är inte kompisar än, ugnen och jag. Men ibland så är han lite mer medgörlig än vad han brukar. Han kanske inte tycker om semlor...? :S

Kramar

4 Bea:

Man tackar :D

Kram

Kommentera här: