. Playdate .


Runt 10-tiden i morse så packade jag in sonen, Lollo (som jag även lånat bilderna av) och bebis i bilen och åkte hem till Johanna för en playdate. En otroligt lyckad sådan måste jag säga. Hoppas verkligen att detta är något som vi kommer göra om igen då vi alla verkade trivas i varandras sällskap.

I lite mer än 4 h var vi kvar hos Johanna och när vi kom hem så tror jag att jag nästan var lika exalterad som Elias var över att få berätta för Danne hur kul vi hade haft. Helt klart en lyckad playdate, med barn i flera åldrar, som ska bli av fler gånger om jag får bestämma.

Med på playdaten var:
  • Jag + barn 5.5 år
  • Johanna + barn 4.5 år & 8 mån.
  • Tilda + barn 4 & 1 år
  • Marie + barn 10 mån
  • Chayenne + barn 2 mån.
  • Louize + barn 1 mån

Tack till er allihop för en jätte bra dag!

Kommentarer:

1 Johanna H:

Lätt att det ska ske igen! :)

Trodde aldrig att det så snabbt skulle kännas så avspänt med så många nya människor! :)

2 Anne Svarar...:

Johanna H

Ja, verkligen. Det var liksom ingen "spänd tystnad" någon gång. Underbart :D

Kommentera här: