. Tid Som Aldrig Kommer Igen .


Här bodde jag för x antal år sen. I Frödinge av alla ställen. Tror jag gick i 8:an om jag inte minns fel. Vad paff jag blev när jag såg att huset ligger ute på hemnet.se (där även bilden är lånad ifrån). Altanen byggdes då vi bodde där och sovrummet på nedervåningen var mitt rum. Vi bodde inte där så länge och när vi bodde där så var jag mest hos min dåvarande pojkvän så det kändes aldrig som "hemma" för mig iaf.

Hemma för mig har alltid varit huset i Gullringen där vi bodde från att jag var några månader gammal tills sommaren innan Elias föddes. Efter att pappa sålde huset så har jag aldrig känt mig riktigt hemma någonstans. Visst jag älskar att vara ute hos dom där de bor nu - en bit utanför samhället, med bara några meter till sjön. Lugnt och stilla. Det är så jag vill bo någon gång. Men där har jag aldrig bott och därför är inte heller det "hemma" för mig. Älskar att vara hemma hos mamma också, självklart, men där har jag heller aldrig bott.

Blåbärsstigen 7 var mitt hem.

Kommentera här: