. Nytt Till Knodden .

Allt detta är till Knodden. Tänk att om 5-9 veckor så kommer det ligga en liten Skrutt här hemma och ha något av detta på sig. Det är lite svårt att förstå det. Ibland är jag inte ens säker på att jag helt och hållet fått in i huvudet att vi faktiskt väntar en liten.

De kortärmade pyjamaserna till vänster fick Skrutten av sin farmor då vi var i Västervik i måndags. Så himla gulligt och han kommer bli fin i det. Perfekt med kortärmat dessutom då vi, believe it or not, går mot varmare tider + att han antagligen kommer kunna ha det längre då det inte är några ärmar eller ben som blir för korta så fort.

När jag tittar på de här kläderna
så har jag svårt att förstå att Elias har varit så liten. Och jätte länge sen är det ju egentligen inte sen han var det. Kläderna på bilden är i stl 50 och 56, Elias ligger nu mellan 116 och 122. Lite skillnad på storlekar.

Kommentarer:

1 Fia:

Dom är så söta dom där pyjamasarna med tiger, köpte dom med hello kitty på till mina tjejer =)

Kommentera här: