. Drop In .

Nu har jag varit och fått i mig massa nyttigheter genom ett dropp i armen. Jag tog mig ett järn, en stänkare, och svimmade efter 10 minuter. Det här med att vara gravid är nog fan inte min grej tror jag. På knappt en vecka så har jag svimmat/varit nära på att svimma 3-5 gånger pga mitt dåliga blodvärde.  Det var det som hände idag med.

Jag hade en tid på vårdcentralen vid kl 13.oo och runt halv två satte droppet igång att droppa in masa järn i mitt blod. Vid 13.40 frågar hon hur jag mår och jag svarar att jag börjar må illa och säger sedan att hon nog måste lägga mig ner och höja upp mina fötter. Sen blev det svart.

Vaknade väl till strax efter igen tror jag och då låg jag på sidan i en diagonalt lutande ställning med huvudet ned och fötterna upp på britsen. En kvart senare satte hon igång droppet igen och 30 minuter efter det så hade jag fått i mig alltihop. Ska tillbaka på torsdag för en dos till.

Tror jag lägger mig ner direkt den gången.

Kommentarer:

1 Hemma Mamman:

Läskigt.

2 Ingbac44:

Det är nog bra att ligga ner.

3 Furimmer:

Är nog säkrast att du ligger ner

4 BlueVelvet:

Men vännen då!!!! Har dom inte tagit dig på allvar innan, eller vad är det frågan om?

5 chayenne:

nämen gud stackarn! Va läskigt ''/

Hoppas att det bli bättre! Kramar

Kommentera här: