. Trött På Skiten .

Jag har tydligen lyckats med att bli sjuk igen. !"#¤%&/()! Fan vad trött jag är på det här nu! Jag vill inte vara sjuk längre. Jag kommer få IG i A L L A ämnen om det fortsätter så här. Pratade med sjukvårdsrådgivningen precis och de undrade om jag äter några vitaminer.

- Japp! Berocka, järntabletter och c-vitamin bland annat, svarade jag.

De tyckte att det var perfekt och att jag borde vara frisk som en nötkärna egentligen. De tyckte iallafall att jag skulle gå till läkaren imorgon och kolla så att jag inte hade dåligt blodtryck eller dåligt blodvärde. Det drar tydligen ner ens imunförsvar om man har det sa de.

Så i morgon ska man till läkaren - I G E N.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Fast år andra sidan så är de flesta sjuka nu. SÅ det är nog inget speciellt med dej. Får du ens komma till läkaren för en sån grej?

Jag fick inte komma ens för att få hostmedicin utskrivet...

Jag knaprar också det mesta av det du skrev och du läser ju min blogg så du vet ju hur jag frisk - eller inte frisk - jag har varit...

2 Anne svarar...:

Jennifer

Jo, i.o.f.s men med tanke på att jag ena veckan var dunderförkyld, sen fick jag både urinvägsinfektion som var påväg upp i njurarna och magkatarr och sen nu dunder förkyld igen så känns det inte som att mitt immunförsvar är på topp :/

3 Jennifer:

Jag glömde skriva krya på dej.. Så jag säger det nu; Krypa på dej och hoppas du blir bättre snart :)

4 Anne svarar...:

Jennifer

Haha. Tack så mycket :) Hoppas att du också slipper att vara sjuk till och från snart :)

5 Darksess:

Krya på dig!

Kommentera här: