. Made For Walking .


Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
Måste köpa ett par nya vinter skor/stövlar. De jag använt hittills har klarat sig i 2-3 vintrar nu och jag älskar dom men dragkedjan börjar spricka och de är inte lika varma längre. Hittade ett par as snygga när vi var i Kreta (de har vintertid där nu) som jag köpte hem.

De kostade inte så mycket
och var högklackade, men jag känner att om jag är som Bambi på hal is i klackar när det I N T E är snö ute så kanske jag borde satsa på ett par utan klack för att inte riskera att drutta i backen. Hittade de ovan (nej, inte bara utan klack) men får fundera ett tag till.

Måste kännas lika rätt som med mina gamla.

Kommentarer:

1 Sasha:

Jättefina skor det där :)

Jag älskar skor och köper skor väldigt ofta också :)

2 Anne svarar...:

Sasha

Ja, jag gillade dessa, speciellt de med högklack. Men eftersom jag som sagt är som Bambi på hal is när det INTE är snö så skulle det nog inte vara en så bra idé om jag köpte dom ;p

3 Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf:

Snygga! :)

4 nadia:

Jäklans va snygga nummer tre var :) Men tyvärr är dom kanske inte så vintervänliga, inte att ha på sig varje dag i alla fall. Jag köpte ett par nya förra veckan på din sko, lite boots stil :)

5 Anne svarar...:

Amanda

Ja, visst är dom! :) As läckra. Men som du sa; de är nog inte så vintervänliga nej :/ Kanske kan köpa dom och rikta in mig på att ha dom i vår...? ;)

6 Josefin:

Åh dem längst till höger! Så jävlar snygga <3

Kommentera här: