. Borde Inte Fått MVG .


Jag hade ljusparty för någon vecka sen. Idag fick jag hem de bestälda varorna. När jag läser på kartongen så blir jag smått förvirrad. Jag hade MVG i både engelska A & B men hur mycket jag än funderar så kommer jag inte på ett enda ord på engelska som stavas "Lite".

Företaget heter Party Lite. Jag skulle vilja ha ett "gh" innan t:et och sen kunde vi slänga e:et i elden. Var människan dyslektiker, hon som uppfann detta? Stavades engelskans ljus så på gammel engelska? Har dom satt orden i fel ordning så att det på svenska egentligen ska stå "Lite Party"?

Jag får inte ihop detta.

Kommentarer:

1 bitterfittan:

trivs du bättre på blogg.se? (:

2 bitterfittan:

okejdå snygging, bra det ju (:



jag trivs faktiskt lika bra på devote som jag gjorde på blogg.se.



tycker inte att det är så stor skillnad.



vad gör du ikväll? (:

3 Natta Jones - Mindfuck!:

Det är väll en logotyp bara :)

4 Blogginnehavaren:

Natta

Ja, kanske det. Men förstår ändå inte varför de inte bara kan kalla det för "PartyLight"...? :S

Kommentera här: