. Dyrt Att Knulla Säkert .


Att köpa kondomer är dyrt nu förtiden, tydligen. Ett 10-pack kostar 60:- ute i affärerna hörde jag idag. Fan vad dyrt! Så säger folk åt ungdomarna att skydda sig när de juffsar runt mellan lakanen [eller vart de nu håller till]. Dubbelmoral kallas det enligt mig.

Hur ska dom ha råd
att skydda sig genom att punga ut med pengar från det ynkliga barnbidrag som dom får? Jag vet inte hur det är med er men personligen så skulle jag gjort av med ett 10-pack kondomer på 4 dagar - högst. Vilket innebär lite mer än 420 kr i månaden.

Det blir dyrt i längden...

Kommentarer:

1 Mia:

Grymt snygg header med coola bilder!

2 Cilla:

Som tur är delar dom ut gratis på ungdomsmottagningarna så dom slipper betala när det ska till.=b

3 Blogginnehavaren:

Mia

Tack så mycket! Blev själv rätt nöjd med den :)



Cilla

Jag tror dom har ändrat det nu så att det kostar en slant där med.

Är inte helt 100 men har för mig det.

4 A:

haha x)

5 Charlotte:

Håller med mia, grymt snygg header. =)

6 Blogginnehavaren:

Charlotte

Tack så mycket :)

7 lukes:

Bra blogg du! :P

8 Blogginnehavaren:

Lukes

Danke schööön!

Kommentera här: