. Värker I Hjärtat .

När jag kom till Vimmerby så hittade jag sonen, på familjeföretaget, med glass runt hela munnen och två stora hållare till hängrännor i handen.


"Titta mamma! Dom här kan jag hänga min boxningssäck på."
Gulle!

Gick upp på kontoret, tog en fika och pratade av mig med papsen, big Brother och kusinen. Fan vad lyckligt lottad jag är som har en sån fruktansvärt underbar familj (all inclusive) och som jag står så fruktansvärt nära. Världens bästa vän. Underbara arbetskamrater och andra som jag uppskattar otroligt mycket.


E och jag åkte hem till pappa för att lägga oss på bryggan och bara va. Han och jag. Då säger han, utan att jag på något sätt har visat för honom att jag är ledsen:

"Mamma, vi behöver inte bada nu. Du mår inte så bra så vi kan måla och leka med Bakugan istället."


Fy fan vad det värker i hjärtat av kärlek
till min kloka lilla pojke!

Kommentera här: