. Fan Vad Dålig Jag är .

Jag suger. Ja, jag har helt enkelt kommit fram till att jag antagligen är sämst - iallafall på denna sida av jordklotet. I inlägget innan så skrev jag att jag skulle ta tag i mig själv och träffa vänner mer. Har jag gjort det då?

Nej, det har jag inte.
Istället har jag varit sjuk eller jobbat. Skulle ha träffat Marie och hälsat på hennes lilla flicka. Först i söndags - då var jag sjuk. Sen i måndags - fortfarande sjuk. Och i tisdags när jag slutade jobba hade jag tänkt att gå dit. Då började det ösregna precis när jag slutade och jag som hade gått tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma på lunchen skulle ha blivit dyngsur av en promenad till Marie.

Så jävla typiskt...!

Kommentarer:

1 Marie Oskarsson:

Du vet att det inte gör något. Man kan vara bästa vänner och bara träffas 1 gång per år, åtminstone är jag sådan.

2 Blogginnehavaren:

Marie

Så sant så gumman. :) Men jag SKA träffa dig och underverket så snart jag bara får chansen :D

Kramar

Kommentera här: