. Finns Inte .

Om cirka gurka 20 min ska vi in till Vimmerby och göra gatorna osäkra. Det var tänkt att jag skulle ta bort några länkar i armbandet jag fick av Danne på vår 1-årsdag, eftersom jag har för smala handleder för det, och att jag även skulle uppdatera garderoben med lite mer gravid vänliga kläder.

Men nu undrar jag;
Finns det ens någon affär i Vimmerby som säljer kläder för gravida? Lindex har inget, det kollade jag häromdagen, Jc och Cubus har det inte och inte heller Downstairs eller f.d B'Young. Någon av er som inte flyttade ifrån Vimmerby för 7 år sen som vet lite mer om detta?

Finns det någon affär som säljer kläder för gravida?

Kommentarer:

1 Anonym:

Säljer inte 4 hjärtan (gamla Fritidsbutiken, vid brödstugan)?? Om de fortfarande finns kvar??



Kram Malin

2 Jennifer:

Kolla in på Belsebub. Där vet jag att det finns jeans till gravida ifa. Sen hur de ser ut är ju en annan sak, men kolla.

3 Anne svarar...:

Malin

Hmmm... det vet jag inte. Jag har inte kollat där på ett tag men det kan ju faktiskt vara värt en titt.

Tack så mycket för tipset :)

Kramar



Jennifer

En affär som jag aldrig varit inne i tror jag, men ska ta mig en titt iallafall :) Allt för att mina "ful, fet och äcklig" tankar ska försvinna helt och hållet ;)

Tack så mycket.

Kommentera här: