. Effektivitet .

Hade sovmorgon idag eftersom måndagar är min lediga dag från skolan. H E L T ledig med andra ord. Sambon kom hem runt kl 12, då hade han avslutat sina lektioner för dagen. Komvux är fan bra shit.

Så idag har vi hunnit med en hel del:
  • Bokat tid för tatueringar.
    Han ska göra klart armen och jag ska skriva lite vid tecknet på min handled.
  • Varit på Stegen.
    Jag får inte nog av second hand saker. Fyndade lite idag med. Love love love it!
  • Hämtat saker hos Dannes mamma.
    Och fick vara med när Hanna jagade en anka.
  • Köpt hårfärg till mig.
    Vilken färg det blev får ni se sen.
  • Köpt grund/och målarfärg.
    Före och efter bilder på vad kommer längre fram.
Mycket effektiv dag. Danne ligger och vilar just nu och jag funderar på om jag ska ta tag i mitt lilla projekt undertiden så att jag slipper ha någon som säger "Men så där ska du inte göra" trots att han själv aldrig gjort det. Vilket jag faktiskt har.

Men han är fin iallafall han-den-där

Kommentera här: