. Dödlig Sjukdom .


Jag har gått och blivit dunderförkyld. Vem den skyldiga smittaren är vet jag inte helt säkert men det står mellan:
  • Dennis - som kom hit och var förkyld någon dag innan kräftskivan och i fredags.
  • Chris - som möjligtvis har låtit lite av hans lunginflammation hoppa över till mig.
  • Madde - som satt bakom mig på svenskan och matten och var genom förkyld.
Dessutom har jag inte helt slagit bort tanken på att det kan vara svininfluensa som drabbat mig som ett straff för att jag inte vaccinerade mig. Möjligheten finns.

Men jag har en liten teori om att jag ska snyta mig så mycket som möjligt, så att jag ännu mer liknar ett stoppljus under näsan. Då borde ju alla baciller ta slut någon gång och T J O F F så blir jag frisk. Ju fortare desto bättre.

Det låter väl ganska logiskt?

Kommentarer:

1 Sandra:

usch krya på dig! :)

Kommentera här: